Återbetalningspolicy
Vi eftersträvar alltid att du ska vara så nöjd som möjligt med ditt köp från oss. Om du av någon anledning inte skulle vara nöjd med din vara, kontakta oss så fort som möjligt så hjälper vi dig.
Returnering av varor
Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor utan att ange någon anledning, s.k. ångerrätt. Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt, dock senast inom fjorton (14) dagar från det att varan mottagits.
Varor som returneras till Bröderna DS skall vara oanvända och i originalförpackning. Observera att anpassade produkter där vi har graverat kundens namn, logotyp eller annan design inte kan returneras, eftersom vi inte kan sälja dessa produkter vidare.
Kostnaden för returnering av varor bekostas av köparen. Frakt och eventuell expresskostnad återbetalas ej. Vid en godkänd retur av varor där det överenskommits att återbetalning skall ske, återbetalas beloppet för varorna tillbaka via Klarna.
Observera, om du har en faktura som förfaller innan vi hanterat din retur måste denna faktura betalas i sin helhet för att slippa påminnelseavgifter. Du får återbetalning när vi hanterat returen. Om du önskar skjuta upp förfallodatumet kan du kontakta Klarna.
Återbetalningspolicy aldrig varor utan att först ha kontaktat vår kundtjänst.
För vidare information om hur Klarna hanterar återbetalningenpolicy.
Hantera återbetalningar:
När får jag min återbetalning för Klarnakortet?
Hur lång tid tar en återbetalning?
Vi reserverar oss mot eventuella felskrivningar i produktbeskrivningar samt prissättningar.